Opdateres…
Stationærmotor ~ Manchester, England
- Årgang: 1900 – 1910
- Drivkraft: Benzin
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 0,5 – 2 HK (450 o./min)
- Vægt: Ca. 50 – 100 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smørekopper, Vægesmørring & Manuelt
- Tænding: Tændrør & Magnet
- Indsprøjtning: Karburator
- Køling: Fordampning
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
Relaterede varer
-
Stationærmotor ~ Hørve/Kalundborg, Danmark Årgang: 1935 Drivkraft: Diesel Motor: 1-Cylindret, 2-Takt Ydelse: 20-25 HK (800 o./min) Vægt: Ca. 1,5 Tons Virkemåde: Smøring: Centralsmørring & Fedtkop Tænding: Startluft Indsprøjtning: Trykforstøvning Køling: Vandkølet Boring: Ukendt Slaglængde: Ukendt
-
Stationær-motor ~ Yeovil, England Årgang: 1923-1931 Drivkraft: Petroleum Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 1,5 HK (750 o./min) Vægt: Ca. 100-200 Kg Virkemåde: Smøring: Drypsmørring Tænding: Magnet og Tændrør Indsprøjtning: Karburator Køling: Fordampning Cylinderdiameter: 73mm Slaglængde: 76mm
-
Stationær-motor ~ Asaa, Danmark Årgang: Ca. 1946-70 Drivkraft: Diesel Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 12 HK (1000 O./min) Vægt: Ca. 570 Kg Virkemåde: Smøring: Automatisk – omløb Tænding: Håndkraft Indsprøjtning: Trykforstøvning Køling: Fordampning Cylinderdiameter: 185 mm…
Anmeldelser
Der er endnu ikke nogle anmeldelser.