Opdateres…
Varmluftmotor ~ Eilenburg, Tyskland
- Årgang: 1888
- Drivkraft: Varmluft (via. brændsel)
- Motor: 2-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 0,5 HK
- Vægt: Ca. 600-700 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smøre- & Fedtkopper
- Tænding: Varmetryk
- Indsprøjtning: Varmluft
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
1 anmeldelse af Alexander Monski – Stirling – Günter Werner
Relaterede varer
-
Stationærmotor ~ Köln, Tyskland Årgang: 1922 Drivkraft: Diesel Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 14 HK (300-350 o./min) Vægt: Ca. 2 Tons Virkemåde: Smøring: Omløb og smørekopper Tænding: Glødehoved Indsprøjtning: Trykforstøvning Køling: Fordampning Boring: Ukendt Slaglængde: Ukendt
-
Veteran bil ~ Flint, USA Årgang: 1931 Drivkraft: Benzin Motor: 8-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 110 HK (Ca. 110 Km/t) Vægt: Ca. 1,2 Tons Virkemåde: Smøring: Omløb Tænding: Tændrør & Magnet Indsprøjtning: Karburator Køling: Vandkølet
-
Veteran Bil ~ Cleveland, USA Årgang: Ca. 1928-1930 Drivkraft: Benzin Motor: 6-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 55 HK (Ca. 90 Km/t) Vægt: Ca. 1,5 Tons Virkemåde: Smøring: Omløb Tænding: Tændrør & Magnet Indsprøjtning: Karburator Køling: Vandkølet
-
Stationærmotor / Bilmotor ~ Brandenburg, Tyskland Årgang: Ca. 1911-1913 Drivkraft: Benzin Motor: 4-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 12 HK (ca. 55 km/t) Vægt: Ca. 300 Kg Virkemåde: Smøring: Fedtkopper & Manuel Tænding: Tændrør…
Martin –
En utrolig samling af gamle maskiner, biler, motrocykler, knallerter mm. Timevis af interessante opfindelser og mekaniske finurligheder. Lyt med på en opstart af en 40tons skibsmotor. Mange af de store motorer er forbundet med indsugning- og udstødningsrør klar til start. Meget flot vedligeholdt alle sammen. Et sted der skal ses!
Vi kommer igen og ser det vi ikke fik set i de 2 timer vi var der.