Menu Luk

Gardner

  • Stationærmotor ~ Manchester, England Årgang: 1900 – 1910 Drivkraft: Benzin Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 0,5 – 2 HK (450 o./min) Vægt: Ca. 50 – 100 Kg Virkemåde:  Smøring: Smørekopper, Vægesmørring &…

  • Gasmotor ~ Manchester, England Årgang: Ca. 1900 Drivkraft: Gas Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 0,5 – 1 HK (450 o./min) Vægt: Ca. 100 Kg Virkemåde:  Smøring: Smørekopper, Vægesmørring & Manuelt Tænding: Flammetænding Indsprøjtning: Gas…

  • Gasmotor ~ Manchester, England Årgang:  1895 Drivkraft: Gas Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 0,5 HK (450 o./min) Vægt: 50-100 Kg Virkemåde:  Smøring: Vægesmørring & Manuelt Tænding: Flammetænding Indsprøjtning: Karburator Køling: Vandkølet Boring: 34,92 mm Slaglængde: 50,8 mm

  • Gasmotor ~ Manchester, England Årgang: 1895 Drivkraft: Gas Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 1 HK (450 o./min) Vægt: Ca. 200 Kg Virkemåde:  Smøring: Smørekopper, Vægesmørring & Manuelt Tænding: Flammetænding Indsprøjtning: Gas Køling: Vandkølet Boring: Ukendt Slaglængde:…